dilluns, 22 d’octubre del 2012

GIMP, a modificar i crear fotografies!

Ja son dos els dijous que hem començat a experimentar amb el Gimp.
Sempre havia tengut intriga de com es feien totes aquestes coses de modificar fotografies, però cada vegada que veia un programa com aquests, amb capes i amb mil botonets amb mil formes, m'assustava i renegava. Acabava sempre utilitzant el Paint i de vegades el Picasa.
Ara és una bona oportunitat per aprendre diverses maneres de modificar una foto.

He de reconèixer que el primer dia vaig estar  bastant perduda. Se m'obrien diverses finestres per acceptar opcions que jo ni veia,  m'apareixien coses sobre la fotografia que jo no havia posat, o pot ser si? No ho sé. Però el darrer dijous ha estat molt més productiu. La meva companya i jo vàrem crear aquesta fotografia:





Com es pot veure ens ha quedat una fotografia bastant bonica. Hem anat fent les coses al seu moment i hem sabut agafar totes les instruccions a l'instant. Estic orgullosa!
Aquesta setmana potser provi de modificar algunes altres fotografies ara que ja sé una mica de com funciona aquest programa!

Vos les ensenyaré!! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada